Hej ho, hej ho do innej gildii by się szło! ;p
Było już powitanie na spotkaniu członków gildii, ale zniknęło. Zacznijmy więc od nowa.
Mam na imię Ania i mam 25 lat. Zainteresowania: stylizacja paznokci, gra na gitarze, pływanie, kajakarstwo. Skończyłam (prawie ;p) Filologię Polską. Mieszkam w centralnej Polsce.
Zapraszam wszystkie skrzaty do pisania o sobie. Jeżeli nie macie takiej potrzeby, to po prostu podajcie imię albo napiszcie "cześć".
Witam, mam na imię Asia, mam 19 lat. W tym roku zaczynam studia od 1 października. Mieszkam również w centralnej Polsce. Lubie żeglowanie, wędkowanie, pływanie, jazdę na nartach i desce oraz zwierzątka;))
Witam,
Jestem Sandra mam 20 lat studiuję Informatykę i Ekonometrie na PG. Moją obsesją jest moja kotka-Zakała, która zawsze leży mi na kolanach gdy gram w ZI. . W wolnych chwilach zajmuję sie robótkami ręcznymi(haft, szydełko itp) i wyrobem biżuterii:)
Ja jestem Kasia mam prawie 27 lat, mieszkam na południu w mieście Smoka Wawelskiego
Niegdyś ternowałam koszykówkę i zainteresowanie pozostało do tej pory. Poza sportem uwielbiam czytać książki i odwiedzać kino jak tylko pojawiają się ciekawe filmy. Uwielbiam zwierzaki więc zazdroszczę Ci Sandro Zakały!
skąd takie imię dla Kotki? Skończyłam turystykę i pracuje w wyjątkowym hotelu, a zajmuję się głównie sprzedażą i marketingiem
To chyba tak po któce o mnie
Pozdrawiam Dziewczyny!
Kasia
Moderator
Siema.! ;p
Jestem Anka byle nie mowić do mnie Ania,bo nie nawidzę tego możecie mówić Ańń.
Mam 14 lat ;]
Pozdrawiam skrzaty z MS.! ;***
Hej, ja jestem Agnieszka i mam 15 lat. Mieszkam w zachodniej Polsce, a dokładnie mówiąc w Szczecinie. Mnie także, jak Ciebie Sandro fascynują zwierzęta. Ale są to psy. Mam swojego pupila- Sonię, rasy Cocker-Spaniel, której nie zamieniłabym na nic innego. Co do nauki: intresują mnie przedmioty humanistyczne, a w szczególności historia.
To chyba wszystko, co najważniejsze o mnie.
Pozdrawiam Was! ( jak na razie same dziewczyny )
Agnieszka ;D